Alla inlägg under maj 2007

Av Spinal Stenos - 31 maj 2007 19:09

Efter att formligen ringt ner dom (röntgen på Mölndal) så fick jag till slut tag på en människa som lite försiktigt talar om för mig:

"- Javisst, du har fått en tid den 22 nov."


I helvete heller säger jag, så lång tid väntar jag aldrig. Efter en "lätt" hetsig diskuss där jag förklarar hur jag ser på saken så får jag en ny tid.. 21 aug är det nya budet. NO WAY! Vi tar en ny vända och sista budet är 12 juli. YES!!


Så nu skall man bara klara av semestern i Grekland så är det nästan dags för röntgen.

Av Spinal Stenos - 10 maj 2007 09:37

Har kollat med jobbet om dom har nån möjlighet att hjälpa till med kostnaden för ev rehab/operation. Tyvärr så blev det ett negativt svar så jag får fortsätta jaga den härliga svenska sjukvården.


Men än ger jag inte upp. 

Av Spinal Stenos - 9 maj 2007 22:59

Äntligen fick jag tid hos min läkare igen och efter lite undersökning och snack så bestämdes det att det var dags att hitta tid för operation. Innan skall jag dock göra en belastnings-MR då han trodde att jag fått ytterligare ett diskbråck, denna gång på L5-S1.. *fucking jä**a skit*


Så nu måste man vänta på att den sketna svenska sjukvården skall mala igenom en remiss för MR´n. Nu skall jag fan ligga på dom som en IGEL!!  

Ovido - Quiz & Flashcards