Alla inlägg under augusti 2007

Av Spinal Stenos - 27 augusti 2007 20:22

Efter att ha haltat omkring på jobbet i två veckor nu så tyckte min chef att jag ändå skall kolla vad det kostar att välja ett privat alternativ för mina problem för at se om dom ändå kan hjälpa mig. Jag är tydligen värd mer frisk än sjuk för dom när dom nu inser att jag kanske står inför en längre sjukskrivning.


Sagt & gjort. Jag kontaktade nyöppnade Spinecenter i Göteborg för att få en tid. Kliniken har några av dom bästa ryggkirurgerna som landet har att erbjuda. Jag fick tid till den 6 sep. Under tiden kommer dom att begära in alla journaler & MR-undersökningar som jag hittils har gjort.

Av Spinal Stenos - 25 augusti 2007 10:15

Första veckorna på jobbet efter semestern blev ingen lek. Fullt ös från första dagen med mängder av möten & nya projekt. Det kändes i kroppen och mot slutet av denna veckan funderade jag på om man skall lyda läkarens råd att sjukskriva sig ändå som han ville göra redan i feb, men efter några ångestminuter med detta beslut så.. WATTA FUCK... den här skiten skall fan inte få knäcka mig. Inte nu när jag hållt ut så här länge.


Dock så tvivlar även jag ibland.

Av Spinal Stenos - 14 augusti 2007 10:12

Fortfarande inte fått tag på läkaren. Det börjar bli dags, blir allt sämre i ryggen och det blir inga längre stunder som jag går eller står.


Surt sa räven!! 

Ovido - Quiz & Flashcards